Monday, April 29, 2013

Transfer factor untuk kanak-kanak

Fakta : Kanak-kanak mempunyai sistem imun yang belum matang dan mudah mendapat jangkitan yang mudah merebak di persekitaran pusat penjagaan harian dan sekolah.

Fakta : Kanak-kanak sering memakan makanan yang tinggi kandungan gula dan rendah nutrien yang diperlukan untuk menyokong keimunan.

Fakta : Kanak-kanak menyebarkan jangkitan dengan cepat di sekolah dan pusat penjagaan harian.

Fakta : Jangkitan telinga semakin meningkat dengan pengantungan kuat terhadap antibiotik yang semakin gagal mengawal jankitan yang berulang.

Fakta : penyalahgunaan antibiotik bagi kanak-kanak menyebabkan keimunan terjejas dan juga perkembangan bakteria yang rintang antibiotik. Transfer factor memberhentikan penggunaan berlebihan antibiotik dan menguatkan sistem imun kanak-kanak dengan selamat.

Fakta : Transfer factor boleh diberikan dengan selamatnya kepada anak kecil seawal usianya 1 hari.

Transfer factor tidak berbahaya, cukup selamat, tiada rasa dan mudah diambil. Kanak-kanak nampaknya lebih mendapat faedah daripada penambahan Transfer factor. Transfer factor ini biasanya diletakkan dalam bahan pembawa.


Contoh bayi yang mengambil transfer factor seawal usia 1 hari dan sehingga sekarang. Walau pun demam tetap akan aktif dan bijak. Sayangi anak anda dan lindungi anak anda dengan transfer factor. In sha Allah

Untuk keterangan lanjut : FB- ku nal ku zi
                                             011-27660237.

No comments:

Post a Comment