Sunday, May 12, 2013

Transfer Factor Advance Chewable - terbaik untuk kanak-kanak..

Sokongan kekuatan immun dalam bentuk tablet mudah dikunyah.
Hasil kajian melalui “Independent Studies” menunjukkan bahawa produk ini mampu meningkatkan aktiviti sel-sel immun sehingga 283 peratus.
Tablet yang mudah dikunyah dengan perisa “citrus-cream” yang lazat.
Sama kekuatan seperti Transfer Factor Advance, tetapi di dalam bentuk chewable (dikunyah).
  1. Melatih sel-sel immun yang masih belum matang untuk mengenal pasti potensi serangan ke atas badan, serta bersiap-sedia untuk menanganinya.
  2. Mempercepatkan fasa pengenalpastian terhadap sesuatu jenis ancaman penyakit, dan seterusnya memendekkan tempoh penghidapan penyakit berkenaan.
  3. Merangsang tindakbalas immun, atau menjadikannya seimbang dengan “suppressing” sistem imun yang terlebih
Rasanya enak, berperisa citrus. Sesuai untuk kanak-kanak dan juga dewasa. Produk ini dapat membantu meningkatkan dayaberfikir (IQ) dan daya imun sesiapa sahaja. Juga digunakan untuk kes-kes SlowLearner atau Autism.

Autisme

Autisme mungkin disebabkan oleh pendedahan terhadap virus, terutamanya rubela yang menyebabkan sejenis demam campak. Ramai penyelidik percaya bahawa pertentangan antara sistem yang muda dan belum matang dengan virus tersebut menyebabkan perkembangan autisme. Di samping itu, beberapa kajian mencadangkan bahawa autisme sebenarnya mungkin adalah reaksi tak normal terhadap vaksin virus hidup bagi sesetengah kanak-kanak rentan yang mempunyai sistem imun belum matang. Penyelidik telah menemui bahawa kanak-kanak yang autistik seringkali menderita akibat sistem imun yang lemah. Daripada dua puluh dua orang kanak-kanak autistik yang dirawat dengan  Transfer Factor tambahan, dua puluh satu bergerak balas dengan baik. Sepuluh orang daripada kanak-kanak tersebut bertambah baik daripada kedua-dua segi emosi dan mental, cukup untuk membolehkan mereka memasuki sekolah aliran utama.

No comments:

Post a Comment